nedeľa 26. apríla 2009

Mexické kuracie prsia na špenáte

Čo na to:

3 ks kuracích pŕs,
mexické korenie,
soľ,
chilli paprika,
troška červenej papriky,
bujón kocka slepačia,
worcester,
cesnak,
1 PL hladkej múky,
4 - 5 PL oleja,
vňať z jarnej cibuľky
špenát - 30 dg čerstvých špenátových listov,
smotana na varenie,
soľ,
mčk,
cesnak,
troška múky,
maslo

Ako na to:

Kuracie prsia prekrojíme naplocho a mierne vyklepeme.




Osolíme a posypeme z obidvoch strán mexickým korením.




V panvici rozpálime olej a prsia opečieme z obidvoch strán cca 2 - 3 minúty.



Vyberieme na tanier a do výpeku dáme asi 1 PL hladkej múky, chvíľu restujeme, pridáme asi pol čL červenej papriky, zase krátko orestujeme a zalejeme hrnčekom vody. Pridáme bujónovú kocku a prevaríme. Dochutíme worcestrom, chilli, pridáme prelisovaný cesnak a pokrájanú čerstvú vňať .




 Mäso vložíme do šťavy a zakryjeme.
 


Umytý a odkvapkaný špenát pokrájame a hodíme na panvicu s rozohriatym maslom a cesnakom. Chvíľu miešame, poprášime hladkou múkou, orestujeme, osolíme, okoreníme a pridáme trocha smotany. Prikryjeme a chvíľu podusíme. Ak je treba, ešte trocha podlejeme smotanou. Na záver ešte dochutíme prelisovaným cesnakom a už nevaríme.

Tentokrát som nemala čerstvý špenát. Na trhu vôbec nemali a manžel priniesol mrazený. Takže som urobila bežný prívarok.

Urobila som zápražku z masla a hladkej múky.



Vždy orestujem do okrovej farby. Zaliala som ju mliekom a vložila som mrazený špenát. Zmes som miešala, kým sa špenát rozpustil, osolila som a okorenila




a pridala jedno vajco. Nechala som chvíľu povariť a pridala som prelisovaný cesnak.




1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

"mčk" nemá chybu...mi to pripomína štikútku...sa mi čká... :)

toto jedlo vyzerá veľmi vábne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...