streda 5. novembra 2008

Chrumkavé nugetky

Čo na to:

kuracie prsia, vykostené stehienka (z 1 kuratka), 250 ml bieleho jogurtu (čize 2 tégliky), soľ, 2 čL grilovacieho korenia, 1čL kari korenia, trocha chilli, zemiakové lupienky (1 sáčok), papier na pečenie

Ako na to:

Kuracie prsia umyjeme, osušíme a nakrájame z nich nugetky (hrúbka cca 1,5 cm )
Jogurt vylejeme do misky, osolíme ho podľa chuti, pridáme koreniny, dobre premiešame a nugetky vložíme do tejto marinády. Necháme marinovať aspoň 1 hod (lepšie je dlhšie). Lupienky
vložíme do misy (alebo do mažiara) a podrvíme ich. Kúsky mäsa vyberáme z marinády a vložíme do lupienkov, ktoré dobre k mäsu pritlačíme. Kladieme na plech s papierom na pečenie. Šuchneme do rúry na 200°C a necháme bez obracania piecť cca 25 minút.

Robila som  dnes podobné na večeru. Rozdiel bol iba v tom, že som miesto lupienkov použila corn flakes, lebo lupienky som nemala. Trochu som ich ale prehnala mixérom. Urobila som k tomu obyčajné varené zemiaky a uhorkový šalát s cesnakom. Bola to mňamka na kvadrát a nabudúce takto skúsim urobiť rybu - pstruha.
V pracovnom zápale som to zabudla odfotiť a zrazu to bolo preč. O recepte som sa dozvedela od kolegyne, len som ho trochu upravila.

Žiadne komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...